WEKO3
アイテム
Teaching Practices and Learning Outcomes : Voices from the Field
https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2525
https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/25258788c06f-e59b-4b9e-9f93-dd6dbf27c6f3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-12-20 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Teaching Practices and Learning Outcomes : Voices from the Field | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | English language teaching (ELT) approaches/methods | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | competence teaching | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | language awareness | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
GRAZIANO, Alba
× GRAZIANO, Alba
× SIBI, Patrizia
|
|||||||||
著者所属機関 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Università degli Studi della Tuscia | |||||||||
著者所属機関 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Università degli Studi della Tuscia | |||||||||
書誌情報 |
研究年報 en : Journal of Research Institute 巻 59, p. 117-139 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 神戸市外国語大学外国学研究所 | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||
テキストバージョン | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Although OCSE data and INVALSI testing results indicate some positive general trends in language learning, despite much economic effort and innovative policies, English proficiency remains quite disappointing in Italy. This paper will report on teachers’ everyday practices in order to evaluate if any connection can be established between poor results and variables such as English language teaching competence, adherence to an approach/ methodology, consistency in facilitating strategies, awareness and reflective practice. | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 04541073 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AN00076021 |