ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究年報
  2. 59

Teaching Practices and Learning Outcomes : Voices from the Field

https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2525
https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2525
8788c06f-e59b-4b9e-9f93-dd6dbf27c6f3
名前 / ファイル ライセンス アクション
nenpo59-08.pdf ダウンロード (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-12-20
タイトル
タイトル Teaching Practices and Learning Outcomes : Voices from the Field
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English language teaching (ELT) approaches/methods
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 competence teaching
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 language awareness
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 GRAZIANO, Alba

× GRAZIANO, Alba

GRAZIANO, Alba

Search repository
SIBI, Patrizia

× SIBI, Patrizia

en SIBI, Patrizia

Search repository
著者所属機関
内容記述タイプ Other
内容記述 Università degli Studi della Tuscia
著者所属機関
内容記述タイプ Other
内容記述 Università degli Studi della Tuscia
書誌情報 研究年報
en : Journal of Research Institute

巻 59, p. 117-139
出版者
出版者 神戸市外国語大学外国学研究所
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
テキストバージョン
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 Although OCSE data and INVALSI testing results indicate some positive general trends in language learning, despite much economic effort and innovative policies, English proficiency remains quite disappointing in Italy. This paper will report on teachers’ everyday practices in order to evaluate if any connection can be established between poor results and variables such as English language teaching competence, adherence to an approach/ methodology, consistency in facilitating strategies, awareness and reflective practice.
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 04541073
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00076021
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-23 12:40:37.450618
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

GRAZIANO, Alba, SIBI, Patrizia, n.d., Teaching Practices and Learning Outcomes : Voices from the Field: 神戸市外国語大学外国学研究所, 117–139 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3