ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究年報
  2. 58

The Evolving argument : negotiating improved academic writing skills and class cohesion

https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2446
https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2446
041a4863-07f8-4202-9ca3-f67ec1d6ed39
名前 / ファイル ライセンス アクション
nenpo58-09.pdf ダウンロード (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-03-18
タイトル
タイトル The Evolving argument : negotiating improved academic writing skills and class cohesion
タイトル
タイトル The Evolving argument : negotiating improved academic writing skills and class cohesion
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 negotiation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 SLA
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 writing
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 peer-feedback
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 critical thinking
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 DEACON, Robert Joel

× DEACON, Robert Joel

DEACON, Robert Joel

Search repository
DEACON, Robert Joel

× DEACON, Robert Joel

en DEACON, Robert Joel

Search repository
著者所属機関
内容記述タイプ Other
内容記述 Nagoya Unibersity
書誌情報 研究年報
en : Journal of Research Institute

巻 58, p. 157-173, 発行日 2018-12-20
出版者
出版者 神戸市外国語大学外国学研究所
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
テキストバージョン
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 It is often difficult for instructors to prompt Japanese students to negotiate their opinions. Negotiation, however, plays a central role in second language learning and is a key component of active learning. As the pedagogical prominence of active learning continues to gain attention in Japan, instructors may feel challenged balancing guidance with activity. This paper describes a semester-long activity designed to facilitate negotiation to produce better class cohesion, critical thinking, and persuasive writing skills. The results suggest stronger class cohesion and that the writing structure from the group activity transferred to individual work. Grammatical peer-feedback, however, appeared to be minimal.
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 04541073
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00076021
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-23 12:44:38.878760
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3