ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究年報
  2. 58

Using getting to yes to teach English, negotiation, and other 21st century skills

https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2442
https://kobe-cufs.repo.nii.ac.jp/records/2442
53ed9f9b-4ec7-4135-9432-860ae1a41510
名前 / ファイル ライセンス アクション
nenpo58-05.pdf ダウンロード (862.1 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-03-18
タイトル
タイトル Using getting to yes to teach English, negotiation, and other 21st century skills
タイトル
タイトル Using getting to yes to teach English, negotiation, and other 21st century skills
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 negotiation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 content-based instruction
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English for academic purposes (EAP)
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English for special purposes (ESP)
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English language teaching (ELT)
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 ROBERTS, Barrie J.

× ROBERTS, Barrie J.

ROBERTS, Barrie J.

Search repository
ROBERTS, Barrie J.

× ROBERTS, Barrie J.

en ROBERTS, Barrie J.

Search repository
著者所属機関
内容記述タイプ Other
内容記述 University of California Berkeley
書誌情報 研究年報
en : Journal of Research Institute

巻 58, p. 77-93, 発行日 2018-12-20
出版者
出版者 神戸市外国語大学外国学研究所
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
テキストバージョン
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 English language teaching (ELT) and principled negotiation are separate fields with a surprising amount in common, starting with the shared goal of increasing “understanding.” Since the two fields rely on similar communicative strategies to pursue that common goal, most ELT instructors are unknowingly already teaching conflict resolution skills to some extent. This article describes four very different courses that use the classic text on principled negotiation Getting to Yes to teach integrated lessons in principled negotiation and ELT: 1) An LL.M. ESP – negotiations course for lawyers; 2) A summer EAP course for international undergraduate and graduate students focusing on communication skills; 3) A university-level academic reading and writing course for freshmen; and 4) A Content-Based Instruction (CBI) course in university-level academic skills for international undergraduate and graduate students new to American universities. The article concludes with suggestions for additional ways to integrate negotiation and ELT.
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 04541073
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00076021
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-23 12:44:45.617613
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

ROBERTS, Barrie J., ROBERTS, Barrie J., 2018, Using getting to yes to teach English, negotiation, and other 21st century skills: 神戸市外国語大学外国学研究所, 77–93 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3